OBS DE SPRINGPLANK AANTREKKELIJK VOOR DE REGIO

Geloven in openbaar onderwijs

OBS De Springplank is voor ouders en kinderen uit omringende gemeenten een aantrekkelijk alternatief en is prima bereikbaar. Gelegen in het centrum van ‘s Gravenmoer is onze school te gemakkelijk te bereiken vanuit Klein-Dongen, Dongen-Vaart, Waspik, Raamsdonk en Oosteind.

Onderwijs in kleine combinatiegroepen

In deze kleine dorpen en woonkernen is de schoolkeuze enigszins beperkt. Dan is het goed te weten dat eigentijds openbaar onderwijs in uw buurgemeente ‘s Gravenmoer te vinden is. Onze school kenmerkt zich door kleinschaligheid en overzichtelijke combinatiegroepen: een veilig en vertrouwd gevoel. Hierdoor kunnen wij aansluiten bij de persoonlijke leerdoelen van de kinderen en uit ieder kind het beste halen. Niet voor niets scoren we elk jaar bovengemiddeld op de eindcito en stromen onze kinderen zelfverzekerd en goed voorbereid uit naar het voortgezet onderwijs.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen of wilt u meer informatie? Bel 0162 31 84 93 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Petra van Bergeijk (directeur) geeft u graag een rondleiding en vertelt u alles over OBS De Springplank en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier