LEERLINGEN IN BEWEGING IN SPORTZAAL ‘T WIEL

Wekelijkse gymnastieklessen

Alle groepen van OBS De Springplank hebben wekelijks gymnastiek in de dichtbij gelegen sportzaal ’t Wiel. Voor deze gymlessen is gymkleding vereist. Het dragen van gymschoenen met stevige zool is verplicht. Sieraden moeten, in verband met de veiligheid, worden afgedaan. Bij eventueel zoekraken van kleding of waardevolle eigendommen is OBS De Springplank niet aansprakelijk. Tijdens het omkleden houdt de leerkracht toezicht in de kleedkamers.

– Kleding voor jongens: korte gymbroek + shirt
– Kleding voor meisjes: korte gymbroek + shirt of gympakje

Tijdig afmelden bij ziekte

Wanneer een kind om medische redenen niet mag deelnemen aan de gymles, willen wij dit graag tijdig d.m.v. een persoonlijk bericht van u horen. Leerlingen die niet aan de gymles deelnemen blijven op school. Zij werken in een andere groep aan opdrachten, die door de groepsleerkracht zijn opgegeven. Bij leerlingen uit groep 1/2 adviseren we de gymkleding en sportschoenen te voorzien van een naam.