OUDERS ALTIJD OP DE HOOGTE MET PARRO APP

Altijd goed geïnformeerd

Ouders en leerkrachten hebben samen een belangrijke rol in de opvoeding van de kinderen. Goede communicatie tussen ouders en de school is hierbij onontbeerlijk. Wij hechten er daarom veel belang aan om ouders te betrekken bij ons onderwijs en de diverse activiteiten op school. Op OBS De Springplank wordt voor de communicatie naar ouders gebruik gemaakt van de handige Parro app. Leerkrachten houden ouders met deze Parro app op de hoogte met actuele berichten en van de diverse schoolactiviteiten in de groep. Ouders krijgen op deze manier een goed beeld van wat er zoal gebeurt in de groep.

Praktisch communiceren

De Parro app is breed inzetbaar en gebruiksvriendelijk. Ouders kunnen op termijn d.m.v. de Parro app hun kind ziekmelden, AVG-voorkeuren kenbaar maken, berichten delen en bijvoorbeeld een afspraak maken met de leerkracht. Bovendien hebben ouders met de Parro app altijd toegang tot actuele activiteiten in de jaarkalender en leuke foto’s en filmpjes uit de klas.

Klik hier om in te loggen op Parro app.