DE SPRINGPLANK GELOOFT IN OPENBAAR ONDERWIJS

Ook de regio ontdekt OBS De Springplank

OBS De Springplank staat midden in de samenleving. Een school met een heldere visie, zicht op de leerlingen en bovengemiddelde resultaten. Waar verschillende overtuigingen elkaar ontmoeten en leerlingen, ouders en leerkrachten met begrip en respect voor elkaar samenwerken. Op onze school voelen kinderen zich veilig en kunnen ze zichzelf zijn. Naast leerlingen uit ‘s Gravenmoer, vormt OBS De Springplank ook voor kinderen uit de omringende gemeenten een aantrekkelijk alternatief. Uw kind wordt echt gezien en er wordt volop ruimte geboden voor de ontwikkeling van alle leerlingen. Wij nodigen u daarom graag uit om een kijkje te komen nemen in ‘s Gravenmoer.

Pedagogisch klimaat

Een veilig pedagogisch klimaat is een voorwaarde om goed te kunnen leren en neemt dan ook een belangrijke plaats in binnen onze school. Het zorgt ervoor dat leerlingen zich prettig en veilig voelen op school en in de klas. Dit is bevorderlijk voor het leren en de motivatie van leerlingen.

Met sprongen vooruit op OBS De Springplank

OBS De Springplank is voor ouders en kinderen uit omringende gemeenten gemakkelijk bereikbaar. Gelegen in het centrum van ‘s Gravenmoer is onze school te gemakkelijk te bereiken vanuit Klein-Dongen, Dongen-Vaart, Waspik, Raamsdonk en Oosteind.

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen of wilt u meer informatie? Bel 0162 31 84 93 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Petra van Bergeijk (directeur) geeft u graag een rondleiding en vertelt u alles over OBS De Springplank en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier

Met sprongen vooruit door gedrevenheid.

OBS de Springplank is onderdeel van Stichting Bravoo