ERVAAR OPENBAAR ONDERWIJS TIJDENS DE OPEN WEEK

Maak persoonlijk kennis met OBS De Springplank

Het kiezen van een basisschool is een belangrijk moment. En overwegingen om te kiezen voor een school zijn tenslotte heel persoonlijk. Om deze keuze zorgvuldig te maken denkt OBS De Springplank graag met u mee. Door u bijvoorbeeld uit te nodigen voor de Open week op onze school. U bent van harte welkom.

Rondleiding

Vanwege Corona is het tijdelijk alleen mogelijk om op afspraak een rondleiding te krijgen. Neem contact op met onze directeur om een afspraak te maken (zie onder).

Altijd voor vragen bereikbaar

Heeft u specifieke vragen of wilt u een rondleiding? Bel 0162 31 84 93 of maak gebruik van onderstaand reactieformulier. Maak anders een afspraak met Petra van Bergeijk (directeur). Ze vertelt u graag alles over OBS De Springplank en hoe er op school gewerkt wordt.

Reactieformulier